Serveis

Assessoria Laboral

 

Gestionem tot el cicle laboral de la teua empresa: contractació, nòmines, cotitzacions i relació amb l’Administració. Anticipem riscos, apliquem el conveni correcte i t’oferim suport davant inspeccions i canvis normatius.

Conveni al dia Nòmines sense errors Defensa davant ITSS
+800
nòmines/mes
98%
incidències resoltes a temps
24–48 h
alta/baixa gestió

Què aportem

Compliment i tranquil·litat

Aplicació correcta del conveni, categories i jornades. Alertes de terminis i documentació preparada per a requeriments i inspeccions.

Cost laboral sota control

Simulacions de costos, optimització de contractes i bonificacions. Informes clars per prendre decisions de plantilla.

Gestió integral

Des d’altes/baixes i nòmines fins a incapacitats, expedients disciplinaris i ERTES/ERES. Un únic equip i un únic criteri.

Servei complet d’assessoria laboral

  • Contractació: tipus de contracte, clàusules, períodes de prova i registre al SEPE.
  • Altes i baixes a la Seguretat Social, variacions de dades i afiliació.
  • Nòmines, liquidacions i pagues extres. Càlcul de retencions i complements.
  • Cotitzacions i assegurances socials. Bases i bonificacions aplicables.
  • Convenis col·lectius: classificació professional, jornades, torns i calendaris.
  • Incapacitats temporals i permanents, maternitat/paternitat i altres prestacions.
  • Registre salarial i igualtat retributiva. Protocols d’assetjament i plans d’igualtat.
  • Expedients, sancions i acomiadaments. Negociació i formalització legal.
  • Assessorament en ERTES/ERES i reorganitzacions de plantilla.
  • Polítiques de teletreball, desconnexió digital i control horari.

Procés de treball

1
Diagnosi
Auditoria laboral: contractes, conveni, jornades i costos. Identifiquem riscos i oportunitats.
2
Implementació
Regularització de contractes, definició de circuits d’altes/baixes, calendaris i responsables.
3
Execució
Nòmines, cotitzacions i comunicacions recurrents. Resolució d’incidències i consultes.
4
Seguiment
Informes periòdics, simulacions de cost i suport davant inspeccions o requeriments.

Documentació habitual

  • Contractes, annexos i pròrrogues. Fitxes d’empleat i vida laboral.
  • Parts d’IT, justificants d’absències i quadrants horaris.
  • Conveni aplicable, taules salarials i actualitzacions.

Ens adaptem a la teua forma d’entrega de dades (núvol, email o integració).

Resultats que obtindràs

  • Compliment normatiu i reducció de riscos sancionadors.
  • Cost laboral optimitzat i previsible.
  • Procés àgil d’altes/baixes i nòmines sense sorpreses.

Equip del Departament Laboral

Celie Velasco

Departament Laboral

Aitor Fandos

Departament Laboral

Judith Cervera

Departament Laboral

Irina Sarariu

Departament Laboral

Vols un àrea laboral segura i sense sorpreses?