Serveis
Assessoria Laboral
Gestionem tot el cicle laboral de la teua empresa: contractació, nòmines, cotitzacions i relació amb l’Administració. Anticipem riscos, apliquem el conveni correcte i t’oferim suport davant inspeccions i canvis normatius.
Conveni al dia Nòmines sense errors Defensa davant ITSS
+800
nòmines/mes
98%
incidències resoltes a temps
24–48 h
alta/baixa gestió
Què aportem
Compliment i tranquil·litat
Aplicació correcta del conveni, categories i jornades. Alertes de terminis i documentació preparada per a requeriments i inspeccions.
Cost laboral sota control
Simulacions de costos, optimització de contractes i bonificacions. Informes clars per prendre decisions de plantilla.
Gestió integral
Des d’altes/baixes i nòmines fins a incapacitats, expedients disciplinaris i ERTES/ERES. Un únic equip i un únic criteri.
Servei complet d’assessoria laboral
- Contractació: tipus de contracte, clàusules, períodes de prova i registre al SEPE.
- Altes i baixes a la Seguretat Social, variacions de dades i afiliació.
- Nòmines, liquidacions i pagues extres. Càlcul de retencions i complements.
- Cotitzacions i assegurances socials. Bases i bonificacions aplicables.
- Convenis col·lectius: classificació professional, jornades, torns i calendaris.
- Incapacitats temporals i permanents, maternitat/paternitat i altres prestacions.
- Registre salarial i igualtat retributiva. Protocols d’assetjament i plans d’igualtat.
- Expedients, sancions i acomiadaments. Negociació i formalització legal.
- Assessorament en ERTES/ERES i reorganitzacions de plantilla.
- Polítiques de teletreball, desconnexió digital i control horari.
Procés de treball
1
DiagnosiAuditoria laboral: contractes, conveni, jornades i costos. Identifiquem riscos i oportunitats.
2
ImplementacióRegularització de contractes, definició de circuits d’altes/baixes, calendaris i responsables.
3
ExecucióNòmines, cotitzacions i comunicacions recurrents. Resolució d’incidències i consultes.
4
SeguimentInformes periòdics, simulacions de cost i suport davant inspeccions o requeriments.
Documentació habitual
- Contractes, annexos i pròrrogues. Fitxes d’empleat i vida laboral.
- Parts d’IT, justificants d’absències i quadrants horaris.
- Conveni aplicable, taules salarials i actualitzacions.
Ens adaptem a la teua forma d’entrega de dades (núvol, email o integració).
Resultats que obtindràs
- Compliment normatiu i reducció de riscos sancionadors.
- Cost laboral optimitzat i previsible.
- Procés àgil d’altes/baixes i nòmines sense sorpreses.
Equip del Departament Laboral
Celie Velasco
Departament Laboral
Aitor Fandos
Departament Laboral
Judith Cervera
Departament Laboral
Irina Sarariu
Departament Laboral