Gestió Administrativa
Ens ocupem de la tramitació amb organismes públics i registres perquè no perdes temps ni oportunitats. Centralitzem al mateix equip altes i modificacions, certificats, llicències, notificacions i tot el que envolta el dia a dia administratiu de l’empresa.
Què aportem
Ordre i agilitat
Protocols clars i seguiment de cada expedient perquè els tràmits isquen ràpid i sense errors.
Compliment administratiu
Ens assegurem que l’empresa tinga al dia altes, comunicacions, autoritzacions i registres obligatoris.
Visió pràctica
Anticipem requisits i oferim alternatives per accelerar o simplificar processos davant l’Administració.
Servei administratiu complet
- Altes, baixes i modificacions a AEAT (censos 036/037) i TGSS (RETA/Reg. Gral.).
- Tramitació i renovació de certificats digitals (FNMT/ACCV) i sistema Cl@ve.
- Registres i autoritzacions: ROI/VIES, IAE, comunicacions d’obertura, llicències municipals.
- Gestió de notificacions electròniques i terminis. Representació i esmenes.
- Subvencions i ajudes: cerca de convocatòries, requisits i tramitació completa.
Procés de treball
Revisem situació administrativa i identifiquem els tràmits prioritaris.
Recollida de documentació i apoderaments. Calendari i responsable.
Presentació de sol·licituds, esmenes i seguiment fins resolució.
Notificacions, renovacions i avisos perquè res quede caducat.
Documentació habitual
DNI/NIE i escriptures socials, poders, contractes, rebuts d’autònoms, certificats d’estar al corrent, rebuts IAE, llicències i justificants requerits per cada organisme.
Resultats que obtindràs
- Tranquil·litat i control dels terminis administratius.
- Menys temps perdut en gestions i menys esmenes.
- Documentació endreçada i disponible quan faça falta.
Equip del Departament Administratiu
Mònica Liza
Departament Administratiu
Mireia Perellón
Departament Administratiu